marți, 1 octombrie 2013

Ce-am învăţat la RFTB? (ediţia I)

RFTB a oferit şansa celor care au participat (expozanţi, vizitatori) să înveţe ceva ... Ce am învăţat de la RFTB?
Am învăţat că:
- e important pentru business să se asigure mediul adecvat, profesionist, dezvoltării contactelor şi contractelor;
- orice participare la un astfel de eveniment necesită planificare, organizare, coordonare şi evaluare a activităţilor; mediul de afaceri trebuie susţinut prin management eficient, nu prin acţiuni sporadice;
- implicarea înseamnă că eşti pe jumătate câştigat; determinarea de a afla / a realiza contribuie la procesul de anticipare, atât de necesar în afaceri, cu atât mai mult în modă;
- pentru a avea cerere trebuie să ai o ofertă pe măsură; când se întâmplă acest lucru demonstrezi nu doar că ai efectuat analiza pieţei şi a propriei capacităţi, ci că te-ai pregătit şi ai acordat importanţa cuvenită partenerilor de afaceri, care îţi pot deveni clienţi pe termen lung;
- workshop-urile oferă acces la cunoştinţele de specialitate; informaţiile sunt menite să ajute mediul de business, pe baza cărora participanţii (producători, designeri) să-şi fundamenteze deciziile strategice şi de marketing;
- interesul acordat pentru un astfel de eveniment cresc şansele funcţionării sistemului modei la parametrii corecţi;
- pentru ca lucrurile să meargă pe drumul cel bun este indicat să ne vedem şi la ediţiile viitoare. RFTB e pentru moda românească!

Niciun comentariu: