luni, 23 aprilie 2012

Social media în modă (II)


Prezenţa brandurilor de modă în social media
Deşi noutatea este caracteristica de bază a acestui domeniu, brandurile de modă au acceptat cu greu această nouă modalitate de comunicare. Mult timp au preferat să rămână la comunicarea tradiţională (old-fashion!), considerând că prezenţa în online nu este constructivă pentru afacerea lor. A fost nevoie ca marile brandurile să dea tonul pentru ca celelalte să urmeze tendinţa. În 2 ani (vezi articolul Moda 2.0), 80% dintre branduri activau deja în social media. Premiile Fashion 2.0 Awards in New York răsplătesc prezenţa în mediul digital. 
Câştigătorii premiilor Moda 2.0 pentru 2012 au fost oferite de blogerii Style Coalition şi au revenit următorilor:
Best Twitter: @DKNY
Best Facebook: Bergdorf Goodman
Best Blog by a Fashion Brand: DKNY PR Girl
Best Website: Marc Jacobs
Best Mobile App: Tiffany & Co. Engagement Ring Finder
Best Online Video: Prada Spring/Summer 2011 Video Campaign
Next Big Thing in Tech: Instagram
Top Innovator: Kate Spade
Fashion 2.0 Visionary Award: Alexis Maybank & Alexandra Wilkis Wilson, Co-Founders, Gilt Groupe

sâmbătă, 21 aprilie 2012

Moda şi aplicaţiile mobile

Despre Moda şi aplicaţiile mobile aici.
Posibilităţile oferite de mobile marketing sunt extrem de variate, pornind de la campanii de comunicare prin SMS, MMS şi bluetooth, promoţii cu mecanism SMS interactiv, campanii de mobile web pe mobi site-uri dedicate, advergame-uri şi aplicaţii mobile etc.
Mai multe pe Fashiongale.ro

miercuri, 28 martie 2012

Social Media în modă (I)


Ce este Social Media?
Social media este un proces de construire a unei relaţii,  managerierea acesteia şi urmărea constantă a feedback-ului. Dacă priviţi social media ca outsider, ca pe un set de chat-uri upgradate, unde saluţi şi schimbi, sporadic, două cuvinte atunci abordarea este greşită. Social media nu este o pierdere de timp şi nu este un mod de a te sustrage activităţilor de la serviciu. Faptul că te afli în faţa unui ecran nu înseamnă că vorbeşti cu un calculator, ci cu o persoană în faţa unui alt calculator. 
Cum spuneam, este vorba despre construirea unei relaţii, dar nu una la distanţă, ci una personală, care urmează aceiaşi paşi ca în orice relaţie afectivă, doar că cei pe care îi iubiţi sunt consumatorii, clienţii dvs.: trebuie să vă cunoaşteţi mai bine, să alocaţi timp pentru aceasta şi să investiţi emoţii; apoi, odată confirmată reciprocitatea sentimentelor, să menţineţi starea de bine şi armonie, să vă implicaţi în activităţile comune şi să ascultaţi ambele păreri, să faceţi propuneri şi să fiţi deschişi la eventuale sugestii, să faceţi invitaţii şi cadouri cu ocazia evenimentelor speciale sau, chiar mai mult, să luaţi prin surprindere şi să creaţi voi ceva deosebit, de neuitat … în timp, să nu lăsaţi rutina să se instaleze, să găsiţi subiecte de conversaţie, încurajând comunicareaLoialitatea şi respectul sunt recompensa unei relaţii bine construite şi de durată.

marți, 28 februarie 2012

Moda 2.0

Despre Moda 2.0 aici.
Mai multe branduri de modă utilizează tehnologia web 2.0. – blogging, social media etc. Provocarea în online stă în creativitatea și interactivitatea pe care le oferă web-ul. Chemarea la acțiune (call to action) se face prin campanii virale pe Tweeter, Facebook și Tumblr.
Mai multe pe Fashiongale.ro

sâmbătă, 17 decembrie 2011

Final de 2011

Anul in care atentia a fost orientata catre finalizarea tezei de doctorat.
Partea aplicativa a vizat cercetarea subiectului de celebrity endorsement. Pe Fashiongale puteti citi:


vineri, 5 august 2011

Face to face

O campanie print (2010) realizată de agenția Futurebrand, Germania, pentru magazinul online yalook.com











joi, 21 iulie 2011

Fall Collection / Sarti Tailors

Colecția 2009 de la Sarti Tailors, realizată de agenția JWT, Australia.
Mesajul este oarecum confuz: e bine să fii elegant atunci când moartea te surprinde (haine in care ti-ar placea să-ți dai ultima suflare) sau ai grija cum te imbraci, nu se știe când se poate întâmpla un accident ... să cazi (fall) ... Fall Collection.