vineri, 9 noiembrie 2012

Immediate

"It’s not enough for retailers to simply remain relevant. Being in style is to be expected. The real goal is to stay immediate, and I assure you there is a difference: a relevant brand is simply an authority in fashion while an immediate brand is ready, sleeves waiting, to slip onto the consumer just as their ready to make a purchase. But, to be both, you’ve got to know where your consumers are and what they want. "

luni, 8 octombrie 2012

The influence of time

The world has changed so much ... And as the world changes, people’s tastes change, the methodology of doing business changes, the methodology of buying and selling clothes changes dramatically. 
"To be modern in fashion today, a designer needs a sculptural knowledge of the human body, an architect’s understanding of graphic proportions and an ability to absorb the digital revolution. Then comes the fourth dimension." (Suzy Menkes)

joi, 27 septembrie 2012

În pregătiri

Mă pregătesc de cursuri dar si de cartea planificată spre publicare. Subiectul? Ei bine ... unul despre care s-a scris extrem de puțin în România, dar de interes pentru cei ce activează în zona fashion. Am și un partener de nădejde, pe care nu-l divulg acum pentru a face surpriza mai mare :)

sâmbătă, 1 septembrie 2012

Moda şi responsabilitatea socială

Despre Moda şi responsabilitatea socială aici.
În ultimii 10 ani, moda a fost implicată în diverse campanii de conştientizare şi responsabilitate socială: donaţiile pentru scopuri caritabile, strângerea de fonduri, conştientizarea anumitor boli sau afecţiuni, promovarea reciclării şi a produselor ecologice etc. Scopul acestor campanii este de a determina un impact pozitiv asupra societăţii, iar brandurile şi organizaţiile implicate câştigă un plus de notorietate.
Mai multe pe Fashiongale.ro

marți, 28 august 2012

Citat despre endorsare



“Testimonials by celebrities are below average in their ability to change brand preference.  Viewers guess that the celebrity has been bought, and they are right.  Viewers have a way of remembering the celebrity but forgetting the product.” 

Ogilvy on Advertising, 1983

vineri, 29 iunie 2012

Moda românească, nevalorificată

   Agresiv, la prima vedere, titlul postării este sugestiv pentru realitatea de pe piaţa modei din România: nimănui nu-i pasă de modă. Vorbesc despre lipsa unui efort comun, integrat, a principalilor "actori" de pe această piaţă de a susţine moda românească. Lipseşte iniţiativa de a demara campanii de conştientizare şi susţinere a interesului cumpărătorului român faţă de produsele autohtone, de încurajare a achiziţiei de produse vestimentare româneşti, lipsesc proiecte de sporire a vânzărilor mărcilor propri.
   Se pot face multe, pentru că idei sunt, lipseşte însă implicarea şi motivaţia financiară de a face ceva concret pentru moda românească.
   Păcat! ... deşi este specific românesc, de a nu ne valorifica potenţialul ...