Seria de interviuri post-event RFW 2010 - pe Fashiongale.
Andreea Tincu
Razvan Vasilescu
Alina Latan
Andra Clitan
vineri, 10 decembrie 2010
luni, 14 iunie 2010
RFW 2010 - spectacolul continuă!
Articolul despre festivalul de modă din acest an este foarte scurt. De obicei scriu mai mult, întrucât am tendinţa de a desface firul în patru. Dar anul acesta am decis sa las mai mult câteva impresii, decât o analiză. Nici nu am vrut să repet ceea ce colegii avizaţi (Ovidiu, Octavian, Liana) au spus deja sau urmează să scrie.
Sper în ediţiile viitoare ale festivalului, pentru că RFW trebuie să continue!
Sper în ediţiile viitoare ale festivalului, pentru că RFW trebuie să continue!
Etichete:
Ana Raluca Chiosa,
RFW,
Romanian Fashion Week
vineri, 11 iunie 2010
RFW 2010 - ziua 2
Colecţii bune: Lena Criveanu, Irina Marinescu, Mirela Diaconu, Andreea Muşat, Irina Schrotter-Andreea Raicu, Andra Cliţan, Andreea Tincu, Alina Ene.
Colecţiile integrale pe puteţi vedea pe fashionandbeauty.ro
Colecţiile integrale pe puteţi vedea pe fashionandbeauty.ro
Etichete:
RFW,
Romanian Fashion Week
joi, 10 iunie 2010
RFW 2010 - ziua 1
Colecţii bune: Alina Botea, Adelina Ivan, Alina Lăţan, Kinga Varga, Lucian Broscăţean, Cristina Nichita, Tatiana Stâmbovschi, Sergiu Chihaia, Mircea Bărbulescu, Stephan Pelger.
Câştigător concurs Freudenberg: bineînţeles, Lucian Broscăţean.
Colecţiile le puteţi vedea pe fashionandbeauty.ro
Câştigător concurs Freudenberg: bineînţeles, Lucian Broscăţean.
Colecţiile le puteţi vedea pe fashionandbeauty.ro
Etichete:
RFW,
Romanian Fashion Week
miercuri, 9 iunie 2010
RWF 2010 - 100% modă românească
Astăzi începe Romanian Fashion Week 2010. În cadrul evenimentului, desfăşurat pe 9 si 10 iunie la Sala Sporturilor din Iaşi, se vor prezenta 33 de colecţii pentru toamnă-iarnă 2010/2011.
RFW poate fi urmărit live pe http://www.fashionandbeauty.ro/video.php şi http://www.rfw.ro/Live/, începând cu ora 20.
RFW poate fi urmărit live pe http://www.fashionandbeauty.ro/video.php şi http://www.rfw.ro/Live/, începând cu ora 20.
Etichete:
RFW,
Romanian Fashion Week
luni, 7 decembrie 2009
Final de 2009
Articolele scrise în 2009 pe Fashiongale:
Brand power: Dinasty
Nanette - rochii de mireasă unicate
Newsletter-ul în modă
Brand royalty (I)
Brand power: Dinasty
Intrat pe un segment aproape inexistent la acel moment, considerat mai degrabă un act de curaj decât o idee de afacere, Dinasty este brandul românesc de vestimentaţie masculină care s-a născut din ambiţia de a fi mai mult decât un simplu produs - execuţia profesionistă îmbinată cu utilitatea pe care i-o poate oferi clientului, pentru ca în momentele importante din viaţa sa să arate impecabil, elegant (...)Prezentare de brand:-RVL
Considerat un pas îndrăzneţ la momentul demarării, şi anume crearea unei case de modă care să se adreseze unei generaţii noi de tineri, astăzi compania Ravioli este concentrată pe extinderea capacităţii de producţie şi a pieţei de desfacere atât în România cât şi în străinătate (...).
Magazinele online de modăSectorul căsătoriilor reprezintă o afacere profitabilă în domeniul modei. Cum “vedeta“ ceremoniei este mireasa, acordându-i-se atenţie prin atracţia pe care o reprezintă, o parte din creatorii de modă şi-au construit afacerea orientându-se spre sectorul mariaj, selectându-şi astfel segmentul-ţintă de consumatori (...)
Odată cu amploarea magazinelor online, a crescut şi interesul pentru comercializarea de îmbrăcăminte în mediul virtual. O parte din firmele producătoare româneşti s-au alăturat tendinţelor şi au deschis un shop online, alături de magazinele clasice deja deţinute. Ce presupune un magazin online, care sunt avantajele pe care le aduce şi modul în care existenţa acestuia susţine brandul, am discutat cu reprezentantele a două companii: Cezara Pralea (Referent Marketing NELMAR) şi Andreea Topciu (Asistent Marketing RAVIOLI) ...
Newsletter-ul de bucură de o popularitate în creştere. Mai mult decât o tendinţă, newsletter-ul este un instrument de marketing excelent utilizat în promovare. Potrivit raportului “Inside 2009” realizat de White Image, în 2008 au fost trimise 60.180.386 de emailuri, reprezentând un eşantion de 6.234 de campanii trimise (...).
În cartea sa, "Brand royalty: how the world’s top 100 brands thrive and survive", Matt Haig îşi îndreaptă atenţia şi asupra brandurilor de modă, analizând şi revelând strategiile prin care acestea şi-au câştigat renumele şi poziţia financiară, la nivel global (...)
Etichete:
Fashiongale
vineri, 24 iulie 2009
Publicitatea românească
Alături de campaniile de imagine demarate de către cei care activează în domeniul modei, o parte din branduri au apelat la agenţii de publicitate pentru a le promova imaginea sau oferta.
Iată câteva campanii publicitare realizate de agenţiile de publicitate:
Programul de fidelizare 2005 River Woods, Graffiti BBDO
Campania de promovare a programului de fidelizare River Woods a avut, ca idee centrală, revolta manechinelor. În cadrul programului, la achiziţionarea unui produs River Woods, consumatorul primea un card care îi oferea o reducere de 10% la următoarea achiziţie.
Conform ideii creative a campaniei, manechinele se plâng de faptul că, din cauza programului de fidelizare, stocul de produse River Woods se epuizează prea repede, astfel încât prezenţa lor a devenit inutilă în magazine. Forma concretă în care manechinele au protestat a fost apelul la mila publică: timp de o săptămână, manechinele au ieşit dezbrăcate, în faţa magazinelor, cu un carton în mână, spunându-şi povestea tristă şi cerşind un bănuţ de la trecători.
Campania de promovare a programului de fidelizare River Woods a avut, ca idee centrală, revolta manechinelor. În cadrul programului, la achiziţionarea unui produs River Woods, consumatorul primea un card care îi oferea o reducere de 10% la următoarea achiziţie.
Conform ideii creative a campaniei, manechinele se plâng de faptul că, din cauza programului de fidelizare, stocul de produse River Woods se epuizează prea repede, astfel încât prezenţa lor a devenit inutilă în magazine. Forma concretă în care manechinele au protestat a fost apelul la mila publică: timp de o săptămână, manechinele au ieşit dezbrăcate, în faţa magazinelor, cu un carton în mână, spunându-şi povestea tristă şi cerşind un bănuţ de la trecători.

Riverwoods - The Begging Dummy
Colecţia de primăvară – vară 2006 River Woods, Graffiti BBDO
Colecţia de printuri pentru sezonul primăvară – vară 2006 a cuprins execuţiile Mother, Young Man şi Prince Albert. Conceptul creativ al campaniei a pornit de la caracteristicile vestimentaţiei River Woods: rezistentă şi comodă. Dezvoltarea acestui insight s-a facut pe o direcţie ce permitea execuţii inedite: atât de rezistente şi de comode încât nu vei mai dori să le dezbraci niciodată. Cele trei printuri ilustrează ideea de durată, de trecere a timpului în condiţiile în care hainele rămân aceleaşi. Este vorba despre o mamă care alăptează fără a renunţa la bluza pe care o poartă, despre un tânăr care se uită în oglindă, îmbrăcat fiind în haine pe care în mod clar le poartă de ani intregi şi i-au ramas mici, sau despre un altul care şi-a facut piercing cu hainele pe el.Campania a fost declinată, pe lângă print, şi pe segmentul outdoor în Bucureşti, Constanţa şi Timişoara (oraşele unde există magazine River Woods).Targetul campaniei este reprezentat de “tinerii adulţi” care cunosc valoarea vestimentaţiei pe care o poartă dar şi pe cea a banului şi apreciază calitatea mai presus de orice.
Colecţia de printuri pentru sezonul primăvară – vară 2006 a cuprins execuţiile Mother, Young Man şi Prince Albert. Conceptul creativ al campaniei a pornit de la caracteristicile vestimentaţiei River Woods: rezistentă şi comodă. Dezvoltarea acestui insight s-a facut pe o direcţie ce permitea execuţii inedite: atât de rezistente şi de comode încât nu vei mai dori să le dezbraci niciodată. Cele trei printuri ilustrează ideea de durată, de trecere a timpului în condiţiile în care hainele rămân aceleaşi. Este vorba despre o mamă care alăptează fără a renunţa la bluza pe care o poartă, despre un tânăr care se uită în oglindă, îmbrăcat fiind în haine pe care în mod clar le poartă de ani intregi şi i-au ramas mici, sau despre un altul care şi-a facut piercing cu hainele pe el.Campania a fost declinată, pe lângă print, şi pe segmentul outdoor în Bucureşti, Constanţa şi Timişoara (oraşele unde există magazine River Woods).Targetul campaniei este reprezentat de “tinerii adulţi” care cunosc valoarea vestimentaţiei pe care o poartă dar şi pe cea a banului şi apreciază calitatea mai presus de orice.

Riverwoods - Mother
Noua imagine Steilmann, FF Advertising
Campania include conceptele cu lupul siberian pe fond alb şi pisica albă pe fond alb sub sloganul "Gândeşte pe măsura ta". Cele două concepte subliniază ideea de clasă şi atitudine.
Sloganul dat de FF Advertising “Gândeşte pe măsura ta” comunică direct clientului: "Alege ceea ce ţi se potriveşte! Fii tu însuţi!" şi subliniază dorinţa Steilmann "de a înţelege perfect necesităţile clientului, şi de a-i susţine imaginea de succes".
Noua imagine s-a lansat odată cu noua colecţie toamnă-iarnă 2005-2006.

Steilmann - Lupul siberian / Pisica albă
Mothercare 2005, DDB
"Ştie mama ce ştie" este sloganul în jurul căruia DDB Bucureşti a construit campania de relansare pentru Mothercare.
Strategia campaniei porneşte de la insight-ul: nimeni nu-şi cunoaste mai bine copilul decât mama lui, de unde şi conceptul de creaţie ‘’Cine ar putea şti mai bine decât tine ce-i trebuie? Toţi ceilalţi l-au întâlnit abia 9 luni mai târziu.’’
Campania a constat într-o serie de machete de presă inserate în reviste pentru mame şi într-o acţiune de direct marketing, prin care Mothercare invita proaspetele mămici în magazinele sale, acolo unde le aşteapta un cadou: o cărticică-jurnal în care mama avea posibilitatea să noteze primele bucurii din viaţa copilului.

Mothercare – Biberon
Etichete:
campanii
Abonați-vă la:
Postări (Atom)