Miercuri, 15 octombrie, Salonul RFTB va găzdui un eveniment editorial de interes pentru moda din România, lansarea unei cărţi ce se adresează tuturor celor care activează şi se intersectează cu acest domeniu – cartea Consumatorul şi Moda de Ana Raluca Chiosa. Volumul va fi prezentat audienţei de către jurnalistul de modă Liana Martin.Moda este o afacere care trebuie gestionată cu atenţie. Elemente ca diferențierea sau reputația stau în mâinile companiilor. Comportamentul consumatorului devine tot mai imprevizibil; ritmul alert al vieţii determină modificări în opinii, preferinţe, atitudini şi obiceiuri de consum. Consumatorul devine tot mai atent la modul în care brandurile comunică cu el, tot mai exigent faţă de serviciile care însoţesc vânzarea, dar mai ales post-vânzarea, tot mai nerăbdător la noutăţile de pe piaţă, aşteptând să fie surprins mereu cu ceva. Ca atare, un rol aparte îl are relaţia cu brandurile, identificarea strategiilor prin care să atragi, să cucereşti şi să loializezi consumatorii.Ȋn cartea Consumatorul și Moda aflăm care este circuitul neurologic al plăcerii, ce anume provoacă dorinţa de a fi la modă, care sunt mecanismele cerebrale care ne fac să apreciem eleganţa modei sau să o transformăm într-o obsesie. De asemenea, putem citi despre contribuţiile pe care tehnologia le aduce modei, precum şi modul în care inovaţiile transformă raportul cu lumea, funcţiile produsului şi viitorul retailului.
luni, 22 septembrie 2014
Consumatorul și Moda - comunicat de presă
Etichete:
Ana Raluca Chiosa,
Consumatorul si Moda,
fashion consumer,
RFTB
joi, 4 septembrie 2014
Consumatorul și Moda
Iată și cartea, din ale cărei pagini vă tachinam ... Este o carte scrisă din suflet dar și în baza informațiilor de actualitate, cu scopul de a pune ”sub lupă” consumatorul și a reda toate implicațiile care decurg din rolul său pe piață, în relația cu brandurile și în calitate de consumator al modei.
Imagine din portofoliul Liana Martin
Fotograf: Andrei Budescu
Etichete:
Ana Raluca Chiosa,
Consumatorul si Moda,
fashion consumer
luni, 1 septembrie 2014
Magic ...
"Marketing starts from the brand philosophy and creates a story; it
scatters magic powder over the designer’s creations and shows them to
the world as treasures waiting to be discovered. People are eager for
the story to be brought to life and agree to engage in consumption.
Adults have their stories too! – those told by the brands, which enable
the products from the magical realms to be available in the world that
makes us slaves of desires and advocates of fairy tales."
(from Fashion Consumer, soon)
Etichete:
Ana Raluca Chiosa,
Consumatorul si Moda,
fashion consumer
luni, 25 august 2014
Trăiri ...
“Fashion is above all a visual experience.
Then a tactile experience - once the fabric has been touched, sensorial
information run fast to the brain and from there thousands of particles
of pleasure are flooding your body to form the emotion
that will make you buy (...) For these experiences, brands start
playing the "game" of marketing – the strategy - every seemingly random
piece being placed with a purpose so precisely, that exclamations like
"I'll buy it!", "I want it!" are part of the plan.”
(from Fashion Consumer, soon)
Etichete:
Ana Raluca Chiosa,
Consumatorul si Moda,
fashion consumer
marți, 19 august 2014
RFTB 2014 - ediţia de toamnă, atât de ... WOW!
WOW! Atât am putut
spune când am auzit de speakerii care vin la RFTB, în septembrie – Ana Morodan,
Noemi Meilman, Mihai Cosmaţchi – şi mai ales de subiectele pe care le vor
aborda în cadrul workshop-urilor: construirea
unui brand personal, PR-ul de modă şi strategiile din industria luxului.
Pentru că tot
suntem în zona de marketing, remarc mişcarea făcută de RFTB, de a „completa”
modul de impunere pe piaţă – ca salon profesionist – cu segmentul
educaţional-practic, aşa cum este normal să se întâmple într-o industrie, în
special într-una de „viteză”, cum este cea a modei.
Sunt subiecte de
maximă importanţă pentru industria modei, cele mai multe informaţii nu le
găsiţi în cărţile româneşti, deci cei care doriţi să reuşiţi în acest domeniu
trebuie să fiţi acolo – nu doar că veţi asimila cunoştinţe la care, de obicei,
nu aveţi acces, RFTB vi le pune la dispoziţie GRATUIT! Intrarea este liberă,
locaţia este în centrul capitalei, rămâne doar să decideţi: cât de mult vă
doriţi să ştiţi cum funcţionează sistemul modei? Cât de mult vă doriţi să
faceţi parte din el?
Haideţi să facem şi prezentările:
Cu o istorie de 4 ani ȋn mediul
online, Ana Morodan este una din cele mai urmărite personaje din virtualul
românesc blogul său, www.anamorodan.com, fiind accesat de zeci de mii de
"prieteni/e, admiratori şi admiratoare de viaţă cu detalii frumoase, cu
pasiune pentru modă şi nostalgii estetice fără vârstă", aşa cum ȋşi
numeşte "contesa milenistă" cohortele ei F (fani, friends,
followers). Ȋn 2014, Ana Morodan a fost votată "Digital Diva of the Year"
la cea mai importantă competiţie a bloggerilor şi personajelor online fashion
din Romania. Marca ei e ȋn continuă expansiune şi ȋn afară de colaborări cu peste 60 de branduri de fashion, design,
travel, beauty, lifestyle prezenţe pe piaţa românească (ca ambasador şi
endorser), Ana a lansat colecţii personale de pantofi, porţelan şi bijuterii,
este speaker motivaţional, "antrenor de stil personal", consultant de
imagine, gazda unui club de carte şi profesor de tendinţe la cursul "5
minute". Ana va vorbi la RFTB despre construirea
unui brand personal credibil, despre Do`s and Don’t`s în promovarea online şi endorsement
în moda românească.
PR-ul de modă a
primit noi valenţe ȋn
România datorită lui Noemi Meilman. Personalitate complexă, “Noemi connecting
people”, cum i se mai spune, are unul dintre cele mai citite şi apreciate
bloguri – “Plăcerile lui Noe”, are nenumărate proiecte ȋn care a cuprins din cele mai diverse nume
de branduri şi personalităţi, de la Campari, P&G şi Toyota la ID Sarrieri
şi Le Petit Indigent. Noemi a studiat dreptul, are un master ȋn comunicare şi a fost profesoară de
ebraică la Facultatea de Limbi Străine din Bucureşti. Acum este cufundată ȋn tot ceea ce ȋnseamnă modă, iar la RFTB va vorbi despre PR, un ABC neconvenţional si despre fashion locovorism - consumul de modă
românească.
Mihai
Cosmaţchi a fost editor de modă, este lector la Fudaţia Calea Victoriei, a
lucrat ca ataşat de presă al Institutului Francez din Bucureşti. A studiat
Literele, are un master ȋn
muzeologie şi antropologie la Paris şi unul ȋn management şi politici culturale la
Lyon. A realizat o serie impresionantă de evenimente culturale francofone, a
lucrat pentru The Kreisberg Group New York şi are ȋn portofoliu clienţi precum arhitectul
Santiago Calatrava, National Endowment for the Arts şi Rolex Awards. Atelierul
său ȋn cadrul RFTB, “Diferenţa
dintre modă şi lux”, Îşi
propune să definească industria luxului
şi să prezinte strategiile celor mai importante grupuri financiare din domeniul
modei.
Ediţia
de toamnă a salonului profesionist al industriei modei – RFTB – Romania Fashion
Trends & Brands – se va desfăşura în perioada 14 – 16 octombrie, în Complex Crystal Palace Ballrooms, Calea Rahovei nr. 198A.
Colecţiile pregătite a fi expuse în cadrul RFTB vor fi pentru sezonul:
primăvară/vară 2015 (confecţii)
toamnă/iarnă 2015-2016 (ţesături)
Salonul de tendinte - pentru sezonul toamnă/iarnă 2015-2016
Pentru informaţii suplimentare :
Ovidiu Buta – ovidiu.buta@fashionandbeauty.ro
Liana Martin – liana.martin@fashionandbeauty.ro
Lucian Diaconu - lucian.diaconu@businesstexin.ro
press@rftb.ro
Etichete:
RFTB
luni, 18 august 2014
Complot ...
"You need a "plot" to astonish the customer.
The design, the label, the presentation, the background, the lights, the
window - all aim to charm the consumer, to make him give way to his
senses for the intense feeling that fashion creates: to lust for
product, to like it, to be excited about it, to buy it, wear it and
shine!"
(from Fashion Consumer, soon)
Etichete:
Ana Raluca Chiosa,
Consumatorul si Moda,
fashion consumer
luni, 11 august 2014
Miscari ...
"The dressed body, immersed into shapes and
colors, produces motion in itself and within the viewer like vibrations
that transcend the body. After a while, the soul movement would seem as
natural as the movement of the planets."
(from Fashion Consumer, soon)
Etichete:
Ana Raluca Chiosa,
Consumatorul si Moda,
fashion consumer
Abonați-vă la:
Postări (Atom)